Pemburu Pelangi: Yay!Abang Atomen Kasi Award!

Yay!Abang Atomen Kasi Award!

/
0 Comments
Disebabkan ada beberapa masalah teknikal.(penat aku buat tapi gambar award tak muncul-muncul)Jadi,aku membuat keputusan untuk meletakkan link blog beliau disini.Kepada sesiapa yang ingin melihat award unik yang telah aku terima sila klik link ini :

http://rusher20ixa.blogspot.com/2010/05/anugerah-skull.html

Bak kata abang atomen a.k.a Rusher a.k.a.......ok..aku tak tau nama sebenar dia apa..:

-Tulisan Award Skull yang bergerak tu menunjukkan korang perah otak untuk mendapat idea sendiri.

-Memori Skull yang macam Pendrive tu merupakan untuk ingatan korang yang bagus.

-Topi melambangkan korang bergaya.

-Belt melambangkan korang memang ikat kepala korang untuk fikir sesuatu.

Award ini merupakan award kedua yang diterima oleh blog SUARA HATI.Disini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada abang atomen sebab bagi award ni.
http://emo.huhiho.com .Terharu...sobs.....





         oh ye,katie ada sesuatu nak tunjuk......jeng...jeng...jeng....
                                                                  







                                                                                                                                 




Ha...ini lah orang yang memberi award ini.Sorry ye abang atomen eh abang kamenrider,komander jelah senang-senang,susah sangat nak sebut.Asalkan K didepan R dibelakang.Sorry ye,amik photo ni tak bagi tau.hehe..
Comel gambar ni..Tak nampak langsung yang dia ni dah tua.eh..umur dia baru 21.dah dewasa..
Aku tak taulah mana dia kidnap menatang yang dia pakai tu..Oh ye,lain kali letak lah banyak-banyak video doraemon,shin chan dekat blog ye abang Atomen.Sharing Is Caring..hehe..

Btw,semoga abang atomen kita ni berjaya mendapat degree suatu hari nanti.Jangan lupa cipta robot untuk katie ye...nanti katie bagi gula-gula... hikhik..

TERIMA KASIH DAUN KELADI,LAIN KALI BAGI LAH LAGI...... :D

P/s : Atomen tu Ultraman sebenarnya..Jangan kata aku tak reti nak eja..Aku saja je..suka suki guna perkataan atomen..nmpak macam budak kecik sikit kalau sebut atomen..aku kan kecik lagi..hehe..(tak sedar diri dah 15 tahun)


You may also like

No comments: